Saturday, November 26, 2011

Hello Again..

quite sometimea tak menulis dekat blog ni...last post pun just a clip video uploaded from you tube...al-maklumlah, kipas susah mati NurKasih..

ni my 1st attempt writing blog via mobile...baru nak explore android world...hehe...best jugak la handphone nih...(nasib baik best, dah beribu regenya kan!)

nothing's new pon in my life except i'm right now a 3 series chick! hahahaa...still single and available! wakakka...alah, age is juz a number..mb sbb kat office pun mosty younger than me...so hati berjiwa muda....huhu..

work? still struggling to get better offer...even actually i'm quite happy in here..adat la tu kan...mana ade perfe ct..pasal keje nih rasa nya in my next post...in details ....

that's lil bit updates from me....x tau cite ape dah....to be continued..:-)

posted from Bloggeroid

1 comment: