Friday, May 11, 2012

Pabila Mereka....

Semuanya bermula dengan,

"Jangan Di Ucap Selamat Tinggal..."

"Salam Terakhir..."

"Perpisahan Terasing..."

"Teman Sejati..."

"Jangan Pisahkan..."

"Mengapa Perpisahan Yg Kau Pinta..."

"Semua Tentang Kita.."

"Pelangi Petang.."

"Izinku Pergi..."

Boleh agakkan macam mana lagu2 tu???

Air mata mahal aku nih non stop berjurai....haisshhh memang hebat koranggg! Aku dah cukup mengeraskan rongga2 air mata aku nih, tapi hampeh jua jadinya!

Korang mesti tak baca WARNING aku dalam previous post kan!! Every single thing you did, aku amik kira dalam aku nak buat decision nih..:'( Seriously,sayu dan sedih....

Ya Allah Permudahkanlah hambaMu ini Dalam Segala Urusan...Berikanlah ku Petunjuk...

Apa yang aku tahu.....AKU SAYANG KORANG SANGAT(100X)!!!

aaargghhhhh...!
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment