Friday, December 9, 2011

OMG! Sakit Gila!

bila ko buat lawak...
aku gelak je....
yg lain pun gelak....
gelak la berdekah2....
walaupun 'subjek' nya adalah aku..

terasa tu mmg ada...
tp kadang2 mcm dah lali...
mungkin sbb dah mmg sifat semulajadi ko mcm tu...
tak endah perasaan org lain...
ataupun ko mmg hati kering...

aku ngaku aku jenis happy go lucky...
sporting....
tapi terlintas tak di benak kepala otak dia, aku nih pun ada perasaan...
binatang pun ade perasaan kot..

aku tau aku ada kekurangan...
dan aku rasa ko amik peluang atas kekurangan aku tu utk aku terus jadi subjek lawak ko...
berulang kali....
dah bukan setakat ngn rakan2 terdekat....
hari nih aku dpt tau, conversation dgn 'org luar' pun, aku jd bahan...

sekali 2 aku boleh tahan...
aku boleh gelak...
aku boleh senyum...
aku boleh jer telan dalam2....
kadang 2 aku tak kisah pun...
org nak bergurau...layan je lah...

sampai bila nak tahan kan?
org lain pun bergurau jugak...
tapi tak over mcm ko...

so, kesimpulannya...
hari ni hati aku benar2 terasa...
tersinggung...
sakit hati...
sangat-sangat....!:'(

apa2 pun aku kena siap sedia...
minggu depan, kena lah lagi...
seronok betul ko kan?
aku rasa dah tak ada ruangan dah dalam hati aku....
kena cari tmpt lain..

utk ko..
sedar diri dan sedar ruang...
ada akal kasi panjang sket fikir...
hati ko kasih basah sikit...
mulut guna sebaiknya....

maybe i'll say it's okay
but, It's really hurts me.....

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment