Saturday, December 31, 2011

WTF!

aku baca jer surat nih...mmg aku hangin gile! ntah ape yg tak puas hati ngan family aku,aku pun tak tau!sakit hati btol aku....dah la mak aku tak sihat, setan nih bleh pulak bagi surat ugut....akal ade ka?

this bull shit sume jadik rentetan dr kehilangan purse mak aku aritu...dlm tu byk jugaklah duitnya....dah bukan rezeki, redha jer laa...dah la hilang dlm rumah sendiri...langsung xde kesan!at first we all suspect
our maid...lama jugak aku dingin ngan dia..sebab dia prime suspect aku...tapi lama kelamaan yg berubah sangat2 adalah maid neighbour aku nih...(both of them husband n wife)..seperti mengelak jer...mak aku ade kt luar pun tak ditegur...rasa guilty ke????..dan aku terfikir kemungkinan maid aku nih juz a black sheep la kot...but lepas kejadian yg pertama, we all control dia sket...kunci rumah pun dia dh tak pegang, kedai pun dah tak boleh pergi..

aku sefamily tak putus2 baca yassin agar Allah tunjukkan kebenarannya...lama kelamaan mmg nmpk laaa...hinggalah terima surat ugut nih...surat nih diletakkan dlm post box umah aku nih...sekilas aku baca aku boleh agak sape...konfem bukan org sini laaa...ayat berterabur!bm pun out,ade hati nak berbahasa omputih! deyyy pigi daaaa!!semua key word yg digunakan dlm surat tu mmg nmpk sgt korang la bahalol!!lagi-lagi nama org yg terakhir ko tulis tu!

rupa-rupanya dorang nih dah la slalu ketuk gaji maid aku!korang tu dah la songlap duit kakak aku masa nk amik maid aku nih...memang selamat la hidup korang kat dunia!mula-mula macam tak sangka...yg pompuan nye baik jer before this...slalu gak dia yg nengokkan mak aku before ade maid nih...yg buat onar nih mmg jantan dia yg tak guna tu....!!!aaargghh geram gile aku kat dua eko nihh!!tak sedar diuntung btol!! dah dtg negara org,ko mencuri laa...mintak duit org...bagus sgt la tuhh...!!

aku plak terkilan sangat...coz before this abg sepupu aku pernah ckp..klau ade peluang amik gambar senyap2 lelaki tu...org baru kita tak kenal...hmmmm...ade benar jugak lahhh kata2 dia...menyesal sgt dah aku nih...!!!now pintu kayu rumah aku nih dah pasang grill..selama berpuluh tahun tak pasang, alhamdulillah tak jadi pape...tp sejak jadi nih, mak aku terus upah uncle lim buat....risau mak aku pernah bagi kunci umah kat yg pompuannya..dan satu hari tu bila di mintak balik kunci nya, dia cakap hilang...sehari selepas pasang grill la terima surat bodoh tu...

Takpe majikan korang mmg tak tau perangai lahanat korang tu...takpe suatu hari nanti akan terbukti korang nih bersalah....anyway, abang aku dah pun buat polis report...dah bagi pun nama2 mereka nih...actually 2nd report la...korang buat hal lagi tau la nasib korang...

aku harap sangat surat ugut ni adalah benda terakhir yg dorang nak buat...penat laa weiii....dok umah sendiri rasa tak selamat...apa kejadahnya kan!takkan nak kena pasang pak guard plak...kesian la kt mak aku...dah la tak sihat , nak kena pikir benda 2 bodoh ni pulak...

ok...till then...nak tido...Zzzzzzz...





posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment